|
Про факультет Історія Керівництво Економічна наука Конференції Працевлаштування випускників Студентське життя Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених Наші відомі випускники Профбюро Студентське профбюро Методична комісія Звіт декана за 2019-2020 навч. рік Кафедри Навчання Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Дипломні роботи магістра - 2019 Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародні зв`язки ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Лекція 6Маркетингова політика розподілу 1 Працюючи на ринку підприємство чи фірма повинна дотримуватись певної збутової політики (політики розподілу). Мета збутової політики - організація збутової мережі для ефективного продажу виготовленої продукції. Реалізація цієї мети передбачає: • Розробку стратегії збутової політики підприємства • Вибір ефективних методів збуту • Вибір певного рівня каналу збуту • Вибір та обґрунтування типів посередників Стратегія збуту – система організації збуту, яка показує як має бути організований товарорух: через власну чи через ділерську мережі, через які типи посередників цей збут здійснювати. |
![]() |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |
![]() |